1. Preambulum
1.1. Az általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Szállító és a vele szerződéses kapcsolatba lépő fogyasztók, illetve kereskedők (a továbbiakban, mint Megrendelő) között létrejövő szerződésből eredő jogokat és kötelezettségeket tartalmazza. A Szállító és a Megrendelő a továbbiakban együttesen, mint Felek.
1.2. Az ÁSZF hatálya minden olyan jogügyletre kiterjed, amely a Szállító által üzemeltetett galpincseszet.hu weboldalon található webshop (a továbbiakban, mint Webshop) felületén kötött tranzakció eredményeképpen jön létre a Felek között.
1.3. Az ÁSZF és annak minden módosítása a Szállító által a Webshopoldalán nyilvánosságra hozatalától hatályos, és annak Szállító általi visszavonásáig, illetve az ÁSZF következő módosításáig érvényes. A hatályos ÁSZF és a korábbi, hatálytalanná vált ÁSZF-ek folyamatosan elérhetőek és letölthetők a következő linken: galpinceszet.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
1.4. Az általános szerződési feltétel a Megrendelő és Szállító között létrejövő egyedi szerződés részévé válik. Az Webshopon keresztül megkötött, a Szállító általános szerződési feltételei szerint létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra a Szállítónál, ennek megfelelően a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető, a szerződés tartalma azonban az Megrendelőnek küldött elektronikus visszaigazoló leveleinkből rekonstruálható.
1.5. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok irányadóak, így különösen:
- az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII törvény.;
- az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv.;
- az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendeletét (GDPR rendelet);
- az 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről (a továbbiakban: Ptk.);
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet;
- a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet
1.6. A Megrendelés gomb megnyomásával a Megrendelő elismeri, hogy az ÁSZF tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerte és annak feltételeit kifejezetten elfogadta.
2. A szerződő Felek
Az ÁSZF szerinti jogviszony annak a Megrendelő általi elfogadásával jön létre az alábbiakban megjelölt Felek között, határozatlan időtartamra:
- Vitis Labor Kft.(a továbbiakban, mint Szállító– az adatait lásd a galpinceszet.hu üzemeltetője pontnál) és
- a Megrendelő: az a természetes vagy jogi személy, aki a Webshop-szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Webshop internetes felületén regisztrálja magát, és/vagy ezen a felületen keresztül terméket vásárol (a továbbiakban, mint Megrendelő). A Megrendelő tudomásul veszi és elfogadja, hogy alkoholtartalmú italt kizárólag 18. életévüket betöltött személyek rendelhetnek.
2.1. A Megrendelőnek – a vásárlási folyamat egyszerűsítéseként – lehetősége van a Webshopban a vásárlást megelőzően elvégeznie az általános regisztrációt. A regisztráció elvégzése megkönnyíti a későbbi vásárlásait, mert a regisztrációval már csak be kell jelentkeznie és a Webshop– amennyiben a Megrendelő előzetesen hozzájárul a cookiek alkalmazásához – megjegyzi az adatait.
3. A szerződés tárgya
3.1. A szerződés tárgya a Webshopban megtalálható termék.
3.2. A Webshopban a Szállító részletesen feltünteti az egyes termékek nevét, leírását, valamint a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek esetlegesen eltérhetnek a valóságtól. A megvásárolni kívánt termék valamennyi lényeges tulajdonságáról a termék vásárlási felülete tartalmaz tájékoztatást.
4. Általános tudnivalók a rendelésről
4.1. A Webshopban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák a jogszabályban előírt mértékű általános forgalmi adót. Az esetleges szállítási költséget a feltüntetett fogyasztói árak nem tartalmazzák, ezekkel kapcsolatban bővebb információt a 7.7. pont tartalmaz.
4.2. A Webshopbanelektronikusan tett megrendelések a Szállítóhoz érkeznek, aki ezeket elektronikus automatikus válaszlevélben igazolja vissza, és a szükséges, rendeléssel kapcsolatos információkat is megküldi a Megrendelő részére.
4.3. Amennyiben a Megrendelőnek a visszaigazoló e-mailben foglaltakkal kapcsolatban kérdése merülne fel, a Szállítóval a fentiekben megjelölt e-mail címen keresztül, vagy telefonon is fel tudja venni a kapcsolatot.
4.4. A rendelés leadása előtt a Megrendelőnek lehetősége van adatainak módosítására, akár többszöri esetben is.
4.5. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, amelynek tartalma elektronikusan archiválásra kerül, amely utólag visszakereshető.
4.6. A megrendelés elküldéséhez a Megrendelőnek el kell fogadnia a Szállító általános szerződési feltételeit, és az Adatvédelmi tájékoztatót, illetve a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével nyilatkoznia kell arról, hogy alkohol tartalmú termék vásárlása esetén a 18. életévét betöltötte. Ezen feltételek elfogadása nélkül a Megrendelő nem tud megrendelést leadni a Webshopban.
4.7. A Szállító minden tőle telhetőt megtesz azért, hogy galpinceszet.hu Weboldalon megjelenő adatok (ár, leírás, képek, elérhetőség stb.) a lehető legpontosabbak legyenek.
4.8. A Megrendelő teljeskörű felelősséget vállal a regisztráció során megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért.
5. A megrendelési folyamata
5.1. A megrendelés leadása
- Tegye a kosárba a megvásárolni kívánt terméket, a Webshopunk jelzi Önnek, hogy ez a termék bekerült az Ön kosarába.
- Amennyiben további terméket szeretne megnézni vagy megvásárolni, úgy kattintson a „Folytatom a vásárlást” gombra.
- Amennyiben a kosárban van, és folytatni kívánja a vásárlást, úgy nyomja meg a „Folytatom a vásárlást” gombot. Amennyiben már nem vásárol több terméket, úgy nyomja meg a „Tovább a pénztárhoz” gombot.
- A pénztárnál, amennyiben még nem regisztrált, lehetősége van regisztrálni.
- Válasszon fizetési módot!
- A rendelés áttekintése ablak megmutatja Önnek tételes megrendelését a fizetendő összeggel.
- Amennyiben a pénztárnál veszi észre, hogy még szeretne módosítani megrendelésén, kérjük, lépjen át a kosárba, ahol ezt meg tudja tenni.
- Amennyiben mindent rendben talál, úgy nyomja meg a „Megrendelés” gombot.
- Megrendeléséről emailben hamarosan visszaigazolást kap. A megrendelés összesítője és a visszaigazolás a fizetendő végösszeget tartalmazza.
- A szállítás teljesítéséről munkatársunk küld Önnek értesítést.
5.2. A rendelés feldolgozása
- A megrendelés feldolgozása munkanapokon 8.00-tól 15.00-ig történik.
- Természetesen a Megrendelő hétköznap a fenti időintervallumtól eltérően, illetve szombaton, vasárnap és ünnepnapokon is leadhat megrendelését, amelyeknek feldolgozására azonban csak az azt követő munkanapon kerül sor.
- Az általános teljesítési határidő 3-5 munkanap.
- A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket a Szállító nem tudja teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállal.
5.3. A rendeléssel kapcsolatos egyéb információk
- Amennyiben az adott termékből a Szállítónál nincs akkora készlet, amelyet a Megrendelő meg szeretne rendelni, a Szállító erről tájékoztatást küld a Megrendelőnek felhívva a figyelmét, hogy módosítsa a rendelését.
- Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szállító haladéktalanul értesíti a Megrendelőt.
- Részteljesítés esetén a Szállító felveszi a Megrendelővel a kapcsolatot és kizárólag az egyeztetés és beleegyezést követően teljesít.
- A Szállító fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy egészének visszautasítására. Ebben esetben a Szállító haladéktalanul értesíti a Megrendelőt.
- A Szállító nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.
6. Fizetés
6.1. Előre utalás bankszámlára:Megrendelő a megrendelt termékek árát (és a kiszállítási díjat) azok kiszállítását megelőzően fizeti meg a Szállító Budapest Bank Zrt.-nél vezetett 10103867-54206142-00000006 számú bankszámlájára banki átutalás útján. Az utalás során a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltüntetni. Előre történő utalásnál, a megrendelés után az átutalásos számlát a Szállító legközelebbi munkanapon állítja ki és az átutalt összeg (termék ára összesen + kiszállítási díj) Szállító bankszámláján történő jóváírást követően adja át a futárnak.
6.2. Bankkártyával történő fizetés a Barion rendszerén keresztül történik. Bankkártyás fizetés választása esetén a Webshop a Barion rendszerébe irányítja át a Megrendelőt, hogy a fizetési tranzakciót végre tudja hajtani. A Megrendelő ezen a felületen használhatja bankkártyáját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a Barion oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a Szállítóhoz. Az elfogadott bankkártyák: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Amex. Felhívjuk a szíves figyelmét, hogy nem minden bank által kibocsátott Maestro és VISA Electron típusú kártyával lehet interneten fizetni. Kérjük, hogy érdeklődjön kártyakibocsátó bankjánál!
6.3. Utánvétes fizetés: a csomag átvételével egyidejűleg a futárszolgálat részére történő fizetéssel.
6.4. A termék a vételár maradéktalan megfizetéséig a Szállító tulajdonában marad.
7. A rendelés teljesítése
7.1. A rendelés teljesítése minden esetben futárszolgálattal történik.
7.2. Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt nyissa fel, vizsgálja meg, és győződjön meg tartalmáról és sérülésmentes állapotáról. Az esetlegesen a terméken észlelt sérülés esetén kérje a futárt, hogy erről vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülés pontos megjelölésével. Amennyiben a terméket így nem fogadja el, kérjük adja vissza az Ön által is aláírt jegyzőkönyvvel a futárnak. Utólagos reklamációt, illetve jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
7.3. A futárszolgálat munkanapokon, 8 és 17 óra között teljesíti. Szállítási címként kérjük, hogy olyan címet jelöljön meg, amikor ebben az időben a megadott címen tartózkodik. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a futárszolgálat a csomag kézbesítését kétszer kísérli meg a Megrendelő részére, az át nem vett csomagot pedig ezután a Szállító részére visszaszállítja, amely esetben a szállítási költséget a Szállító a Megrendelőre terheli.
7.4. A kiszállítás és az áru átvételének igazolásaként az átvevő által aláírt bizonylat szolgál.
7.5. Ha a Szállítónál a megrendelt áru szállításával kapcsolatban akadályoztatás lép fel, azt a Szállító a Megrendelővel elektronikus úton, vagy telefonon közli, a módosított szállítási időponttal együtt. A Szállító jogosult több szerződött fuvarozó partnert alkalmazni.
7.6. A kiszállítás díja bruttó 30.000 Ft értékű rendelésig bruttó 2.500 Ft, felette ingyenes.
8. Fogyasztói tájékoztatás, elállási jog és a szavatossági kérdések
8.1. Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, ennek megfelelően pedig a jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal.
8.2. A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek,a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, amely határidő 14 nap. A fogyasztó az elállási jogát természetesen a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
8.3. A fogyasztó az elállás jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi a Szállító részére. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
8.4. Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szállító legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
8.5. Elállás vagy felmondás esetén a Szállító a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szállító a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Szállítót felelősség nem terheli.
8.6. A Szállító mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
8.7. Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Szállítónak vagy az Szállító által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
8.8. A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A terméket a Szállító címére kell visszaküldeni.A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
8.9. A Szállító kifejezetten felhívja a fogyasztó figyelmét, hogy nem gyakorolhatja elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza(45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdés e) pontja).
8.10. Fogyasztói tájékoztató a kellékszavatosságról és a termékszavatosságról a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alapján:
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Szállító hibás teljesítése esetén az Szállítóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szállító számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szállító költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szállító adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Szállítóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szállító nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az eladó jótállásra köteles. Tekintettel arra, hogy a jogszabály szerint csak olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében kötelező a jótállás, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja, awww.galpinceszet.hu webshopban kapható termékek esetében a jótállás joga nem értelmezhető, ezáltal pedig nem is érvényesíthető.
8.11. A jelen ÁSZF-ben írt szavatossági és jótállási jogok gyakorlásának határideje attól a naptól indul, amikor a Megrendelő a terméket átveszi.
9. Adatvédelem
9.1. A Webshopban történő regisztrációra és vásárlásra kizárólag a Szállító Adatvédelmi tájékoztatójának a megismerését és elfogadását követően kerülhet sor.
Adatkezeléssel érintett adatok köre | 1. regisztráció –kötelezően az Érintett neve és email címe; valamint a rendeléshez előzetesen rögzíthető az Érintett telefonszáma, lakcíme, szállítási címe, illetve a szállítással kapcsolatos önkéntesen megadott egyéb információk
2. bejelentkezés – email cím, jelszó 3. megrendelés – az Érintett neve, email címe, telefonszáma, lakcíme, szállítási címe, illetve a szállítással kapcsolatos önkéntesen megadott egyéb információk 4. számlázás – az Érintett neve, címe és adószáma |
Adatkezelés célja
|
1. regisztráció – a webshop használatához szükséges felhasználói fiók létrehozása
2. bejelentkezés – belépés a webshopba 3. megrendelés – a megrendelések leadása az Adatkezelő részére 4. számlázás – a vonatkozó jogszabályoknak való megfelelés biztosítása |
Adatkezelés jogalapja | 1. regisztráció – az érintett önkéntes hozzájárulása (GDPR Rendelet 6. cikk (1) a) pont)
2. bejelentkezés – az érintett önkéntes hozzájárulása (GDPR Rendelet 6. cikk (1) a) pont) 3. megrendelés – az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az érintett az egyik fél, vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges(GDPR Rendelet 6. cikk b) pont) 4. számlázás – az adatkezelés az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez szükséges (GDPR Rendelet 6. cikk c) pont) |
Adatkezelés időtartama | 1. regisztráció – az Érintett törlésre irányuló kérelemig tart
2. bejelentkezés – az Érintett törlésre irányuló kérelemig tart 3. megrendelés – az Adatkezelő a számviteli törvényben meghatározott adatokat a törvényben meghatározottak szerint 8 évig, a további adatokat pedig a szerződés teljesítéséig tárolja 4. számlázás – a számviteli törvény szerint alakul, jelenleg 8 év |
9.2. A Szállító részletes Adatvédelmi tájékoztatója a galpinceszet.hu oldalon megtalálható.
10. Jogérvényesítési lehetőségek
10.1. Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály elérhetősége:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Email: fogyved@pest.gov.hu
Telefon: 06 (1) 459-4843
10.2. Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a birosag.hu honlapon tájékozódhat.
10.3. Az ÁSZF azon rendelkezéseit, amelyeket a Ptk. vagy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel (Ptk. 8:1. (1) bekezdés 3. pont) kötött szerződésekre rendel alkalmazni, a fogyasztónak nem minősülő Megrendelő esetében a Szállító nem köteles alkalmazni.
Jelen ÁSZF 2020. december 1. napjától hatályos.