Általános szerződési feltételek

1. Preambulum

1.1. Az általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Szállító és a vele szerződéses kapcsolatba lépő fogyasztók, illetve kereskedők (a továbbiakban, mint Megrendelő) között létrejövő szerződésből eredő jogokat és kötelezettségeket tartalmazza. A Szállító és a Megrendelő a továbbiakban együttesen, mint Felek.

1.2. Az ÁSZF hatálya minden olyan jogügyletre kiterjed, amely a Szállító által üzemeltetett galpincseszet.hu weboldalon található webshop (a továbbiakban, mint Webshop) felületén kötött tranzakció eredményeképpen jön létre a Felek között.

1.3. Az ÁSZF és annak minden módosítása a Szállító által a Webshopoldalán nyilvánosságra hozatalától hatályos, és annak Szállító általi visszavonásáig, illetve az ÁSZF következő módosításáig érvényes. A hatályos ÁSZF és a korábbi, hatálytalanná vált ÁSZF-ek folyamatosan elérhetőek és letölthetők a következő linken: galpinceszet.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

1.4. Az általános szerződési feltétel a Megrendelő és Szállító között létrejövő egyedi szerződés részévé válik. Az Webshopon keresztül megkötött, a Szállító általános szerződési feltételei szerint létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra a Szállítónál, ennek megfelelően a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető, a szerződés tartalma azonban az Megrendelőnek küldött elektronikus visszaigazoló leveleinkből rekonstruálható.

1.5. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok irányadóak, így különösen:

  • az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII törvény.;
  • az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv.;
  • az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendeletét (GDPR rendelet);
  • az 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről (a továbbiakban: Ptk.);
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet;
  • a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet

1.6. A Megrendelés gomb megnyomásával a Megrendelő elismeri, hogy az ÁSZF tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerte és annak feltételeit kifejezetten elfogadta.

2. A szerződő Felek

Az ÁSZF szerinti jogviszony annak a Megrendelő általi elfogadásával jön létre az alábbiakban megjelölt Felek között, határozatlan időtartamra:

  • Vitis Labor Kft.(a továbbiakban, mint Szállító– az adatait lásd a galpinceszet.hu üzemeltetője pontnál) és
  • a Megrendelő: az a természetes vagy jogi személy, aki a Webshop-szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Webshop internetes felületén regisztrálja magát, és/vagy ezen a felületen keresztül terméket vásárol (a továbbiakban, mint Megrendelő). A Megrendelő tudomásul veszi és elfogadja, hogy alkoholtartalmú italt kizárólag 18. életévüket betöltött személyek rendelhetnek.

2.1. A Megrendelőnek – a vásárlási folyamat egyszerűsítéseként – lehetősége van a Webshopban a vásárlást megelőzően elvégeznie az általános regisztrációt. A regisztráció elvégzése megkönnyíti a későbbi vásárlásait, mert a regisztrációval már csak be kell jelentkeznie és a Webshop– amennyiben a Megrendelő előzetesen hozzájárul a cookiek alkalmazásához – megjegyzi az adatait.

3. A szerződés tárgya

3.1. A szerződés tárgya a Webshopban megtalálható termék.

3.2. A Webshopban a Szállító részletesen feltünteti az egyes termékek nevét, leírását, valamint a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek esetlegesen eltérhetnek a valóságtól. A megvásárolni kívánt termék valamennyi lényeges tulajdonságáról a termék vásárlási felülete tartalmaz tájékoztatást.

4. Általános tudnivalók a rendelésről

4.1. A Webshopban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák a jogszabályban előírt mértékű általános forgalmi adót. Az esetleges szállítási költséget a feltüntetett fogyasztói árak nem tartalmazzák, ezekkel kapcsolatban bővebb információt a 7.7. pont tartalmaz.

4.2. A Webshopbanelektronikusan tett megrendelések a Szállítóhoz érkeznek, aki ezeket elektronikus automatikus válaszlevélben igazolja vissza, és a szükséges, rendeléssel kapcsolatos információkat is megküldi a Megrendelő részére.

4.3. Amennyiben a Megrendelőnek a visszaigazoló e-mailben foglaltakkal kapcsolatban kérdése merülne fel, a Szállítóval a fentiekben megjelölt e-mail címen keresztül, vagy telefonon is fel tudja venni a kapcsolatot.

4.4. A rendelés leadása előtt a Megrendelőnek lehetősége van adatainak módosítására, akár többszöri esetben is.

4.5. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, amelynek tartalma elektronikusan archiválásra kerül, amely utólag visszakereshető.

4.6. A megrendelés elküldéséhez a Megrendelőnek el kell fogadnia a Szállító általános szerződési feltételeit, és az Adatvédelmi tájékoztatót, illetve a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével nyilatkoznia kell arról, hogy alkohol tartalmú termék vásárlása esetén a 18. életévét betöltötte. Ezen feltételek elfogadása nélkül a Megrendelő nem tud megrendelést leadni a Webshopban.

4.7. A Szállító minden tőle telhetőt megtesz azért, hogy galpinceszet.hu Weboldalon megjelenő adatok (ár, leírás, képek, elérhetőség stb.) a lehető legpontosabbak legyenek.

4.8. A Megrendelő teljeskörű felelősséget vállal a regisztráció során megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért.

5. A megrendelési folyamata

 5.1. A megrendelés leadása

  • Tegye a kosárba a megvásárolni kívánt terméket, a Webshopunk jelzi Önnek, hogy ez a termék bekerült az Ön kosarába.
  • Amennyiben további terméket szeretne megnézni vagy megvásárolni, úgy kattintson a „Folytatom a vásárlást” gombra.
  • Amennyiben a kosárban van, és folytatni kívánja a vásárlást, úgy nyomja meg a „Folytatom a vásárlást” gombot. Amennyiben már nem vásárol több terméket, úgy nyomja meg a „Tovább a pénztárhoz” gombot.
  • A pénztárnál, amennyiben még nem regisztrált, lehetősége van regisztrálni.
  • Válasszon fizetési módot!
  • A rendelés áttekintése ablak megmutatja Önnek tételes megrendelését a fizetendő összeggel.
  • Amennyiben a pénztárnál veszi észre, hogy még szeretne módosítani megrendelésén, kérjük, lépjen át a kosárba, ahol ezt meg tudja tenni.
  • Amennyiben mindent rendben talál, úgy nyomja meg a „Megrendelés” gombot.
  • Megrendeléséről emailben hamarosan visszaigazolást kap. A megrendelés összesítője és a visszaigazolás a fizetendő végösszeget tartalmazza.
  • A szállítás teljesítéséről munkatársunk küld Önnek értesítést.

5.2. A rendelés feldolgozása

  • A megrendelés feldolgozása munkanapokon 8.00-tól 15.00-ig történik.
  • Természetesen a Megrendelő hétköznap a fenti időintervallumtól eltérően, illetve szombaton, vasárnap és ünnepnapokon is leadhat megrendelését, amelyeknek feldolgozására azonban csak az azt követő munkanapon kerül sor.
  • Az általános teljesítési határidő 3-5 munkanap.
  • A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket a Szállító nem tudja teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállal.

5.3. A rendeléssel kapcsolatos egyéb információk

  • Amennyiben az adott termékből a Szállítónál nincs akkora készlet, amelyet a Megrendelő meg szeretne rendelni, a Szállító erről tájékoztatást küld a Megrendelőnek felhívva a figyelmét, hogy módosítsa a rendelését.
  • Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szállító haladéktalanul értesíti a Megrendelőt.
  • Részteljesítés esetén a Szállító felveszi a Megrendelővel a kapcsolatot és kizárólag az egyeztetés és beleegyezést követően teljesít.
  • A Szállító fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy egészének visszautasítására. Ebben esetben a Szállító haladéktalanul értesíti a Megrendelőt.
  • A Szállító nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.
6. Fizetés

6.1. Előre utalás bankszámlára:Megrendelő a megrendelt termékek árát (és a kiszállítási díjat) azok kiszállítását megelőzően fizeti meg a Szállító Budapest Bank Zrt.-nél vezetett 10103867-54206142-00000006 számú bankszámlájára banki átutalás útján. Az utalás során a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltüntetni. Előre történő utalásnál, a megrendelés után az átutalásos számlát a Szállító legközelebbi munkanapon állítja ki és az átutalt összeg (termék ára összesen + kiszállítási díj) Szállító bankszámláján történő jóváírást követően adja át a futárnak.

6.2. Bankkártyával történő fizetés a Barion rendszerén keresztül történik. Bankkártyás fizetés választása esetén a Webshop a Barion rendszerébe irányítja át a Megrendelőt, hogy a fizetési tranzakciót végre tudja hajtani. A Megrendelő ezen a felületen használhatja bankkártyáját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a Barion oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a Szállítóhoz. Az elfogadott bankkártyák: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Amex. Felhívjuk a szíves figyelmét, hogy nem minden bank által kibocsátott Maestro és VISA Electron típusú kártyával lehet interneten fizetni. Kérjük, hogy érdeklődjön kártyakibocsátó bankjánál!

6.3. Utánvétes fizetés: a csomag átvételével egyidejűleg a futárszolgálat részére történő fizetéssel.

6.4. A termék a vételár maradéktalan megfizetéséig a Szállító tulajdonában marad.

7. A rendelés teljesítése

7.1. A rendelés teljesítése minden esetben futárszolgálattal történik.

7.2. Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt nyissa fel, vizsgálja meg, és győződjön meg tartalmáról és sérülésmentes állapotáról. Az esetlegesen a terméken észlelt sérülés esetén kérje a futárt, hogy erről vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülés pontos megjelölésével. Amennyiben a terméket így nem fogadja el, kérjük adja vissza az Ön által is aláírt jegyzőkönyvvel a futárnak. Utólagos reklamációt, illetve jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

7.3. A futárszolgálat munkanapokon, 8 és 17 óra között teljesíti. Szállítási címként kérjük, hogy olyan címet jelöljön meg, amikor ebben az időben a megadott címen tartózkodik. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a futárszolgálat a csomag kézbesítését kétszer kísérli meg a Megrendelő részére, az át nem vett csomagot pedig ezután a Szállító részére visszaszállítja, amely esetben a szállítási költséget a Szállító a Megrendelőre terheli.

7.4. A kiszállítás és az áru átvételének igazolásaként az átvevő által aláírt bizonylat szolgál.

7.5. Ha a Szállítónál a megrendelt áru szállításával kapcsolatban akadályoztatás lép fel, azt a Szállító a Megrendelővel elektronikus úton, vagy telefonon közli, a módosított szállítási időponttal együtt. A Szállító jogosult több szerződött fuvarozó partnert alkalmazni.

7.6. A kiszállítás díja bruttó 20.000 Ft értékű rendelésig bruttó 1.900 Ft, felette ingyenes.

8. Fogyasztói tájékoztatás, elállási jog és a szavatossági kérdések

8.1. Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, ennek megfelelően pedig a jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal.

8.2. A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek,a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, amely határidő 14 nap. A fogyasztó az elállási jogát természetesen a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

8.3. A fogyasztó az elállás jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi a Szállító részére. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

8.4. Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szállító legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

8.5. Elállás vagy felmondás esetén a Szállító a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szállító a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Szállítót felelősség nem terheli.

8.6. A Szállító mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.

8.7. Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Szállítónak vagy az Szállító által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

8.8. A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A terméket a Szállító címére kell visszaküldeni.A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

8.9. A Szállító kifejezetten felhívja a fogyasztó figyelmét, hogy nem gyakorolhatja elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza(45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdés e) pontja).

8.10. Fogyasztói tájékoztató a kellékszavatosságról és a termékszavatosságról a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alapján:

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Szállító hibás teljesítése esetén az Szállítóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szállító számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szállító költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szállító adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szállítóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szállító nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az eladó jótállásra köteles. Tekintettel arra, hogy a jogszabály szerint csak olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében kötelező a jótállás, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja, awww.galpinceszet.hu webshopban kapható termékek esetében a jótállás joga nem értelmezhető, ezáltal pedig nem is érvényesíthető.

8.11. A jelen ÁSZF-ben írt szavatossági és jótállási jogok gyakorlásának határideje attól a naptól indul, amikor a Megrendelő a terméket átveszi.

9. Adatvédelem

9.1. A Webshopban történő regisztrációra és vásárlásra kizárólag a Szállító Adatvédelmi tájékoztatójának a megismerését és elfogadását követően kerülhet sor.

 

Adatkezeléssel érintett adatok köre 1.      regisztráció –kötelezően az Érintett neve és email címe; valamint a rendeléshez előzetesen rögzíthető az Érintett telefonszáma, lakcíme, szállítási címe, illetve a szállítással kapcsolatos önkéntesen megadott egyéb információk

2.      bejelentkezés – email cím, jelszó

3.      megrendelés – az Érintett neve, email címe, telefonszáma, lakcíme, szállítási címe, illetve a szállítással kapcsolatos önkéntesen megadott egyéb információk

4.      számlázás – az Érintett neve, címe és adószáma

Adatkezelés célja

 

1.      regisztráció – a webshop használatához szükséges felhasználói fiók létrehozása

2.      bejelentkezés – belépés a webshopba

3.      megrendelés – a megrendelések leadása az Adatkezelő részére

4.      számlázás – a vonatkozó jogszabályoknak való megfelelés biztosítása

Adatkezelés jogalapja 1.      regisztráció – az érintett önkéntes hozzájárulása (GDPR Rendelet 6. cikk (1) a) pont)

2.      bejelentkezés – az érintett önkéntes hozzájárulása (GDPR Rendelet 6. cikk (1) a) pont)

3.      megrendelés – az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az érintett az egyik fél, vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges(GDPR Rendelet 6. cikk b) pont)

4.      számlázás – az adatkezelés az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez szükséges (GDPR Rendelet 6. cikk c) pont)

Adatkezelés időtartama 1.      regisztráció – az Érintett törlésre irányuló kérelemig tart

2.      bejelentkezés – az Érintett törlésre irányuló kérelemig tart

3.      megrendelés – az Adatkezelő a számviteli törvényben meghatározott adatokat a törvényben meghatározottak szerint 8 évig, a további adatokat pedig a szerződés teljesítéséig tárolja

4.      számlázás – a számviteli törvény szerint alakul, jelenleg 8 év

 

9.2. A Szállító részletes Adatvédelmi tájékoztatója a galpinceszet.hu oldalon megtalálható.

10. Jogérvényesítési lehetőségek

10.1. Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály elérhetősége:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Email: fogyved@pest.gov.hu
Telefon: 06 (1) 459-4843

10.2. Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a birosag.hu honlapon tájékozódhat.

10.3. Az ÁSZF azon rendelkezéseit, amelyeket a Ptk. vagy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel (Ptk. 8:1. (1) bekezdés 3. pont) kötött szerződésekre rendel alkalmazni, a fogyasztónak nem minősülő Megrendelő esetében a Szállító nem köteles alkalmazni.

Jelen ÁSZF 2020. december 1. napjától hatályos.